• september 2018

Er zijn 5 parkeerplaatsen gereserveerd voor campers in een grote, algemene parkeergarage. Ze zijn echter alleen geschikt voor kleine campers, we konden onze auto niet parkeren, omdat op de rest van de parkeerplaats een duidelijk parkeerverbod voor campers was aangegeven.

• november 2015

Ruimte genoeg op deze open ruimte, waar je met de camper mag overnachten! Als er geen alternatief in deze mooie stad zou zijn, waren we hier gebleven, maar de andere (gratis) camperplaats is echt een meer dan uitstekend alternatief.

• september 2018

• november 2015