Nadat we niet meer tankten maar alleen afval wilden aan- en afvoeren, was de mogelijkheid ineens gesloten. Niet betrouwbaar.

• oktober 2020

Laden en lossen van toiletten en grijs water. Open elke dag van het jaar van 6u tot 21u behalve 25/12 en 1/1. Vlak achter de methaanverdeler. Het is niet meer gratis, u betaalt € 3 (sleutel vragen). Voldoende ruimte.

• augustus 2016

Ik kom van Faenza en ik ga altijd in dit gebied voor het laden en lossen. Het ligt achter het benzinestation en je moet vragen om de sleutel om toegang te krijgen. Het is goed onderhouden en schoon. Het is uniek omdat het niet 24 uur open is maar alleen van 7 uur tot 21 uur. Gratis

• oktober 2020

• augustus 2016