JohnZ1963

Bedankt voor je recensie, 1) Iedereen die dineert en de producten koopt zoals verteld aan zijn vrouw, betaalt niet voor de parkeerplaats maar alleen voor de diensten (badkamer met douche en licht) 2) Je hebt € 112 uitgegeven voor twee personen en dat is inclusief: A) 2 diners van €20 per persoon (€40) B) wijn- en olieproeverij (5€ per persoon voor 8 glazen in 2 uitleg en brood met olie) C) Badkamer met douche € 5,- per camper, gebruik light € 5,- per camper V) Hij kocht 3 flessen olie en 2 flessen wijn Totaal : 40 (2 diners)+10(2 wijnproeverijen)+10(badkamer en licht)+36(olie)+16(wijn)=112€ Gratis parkeren. Vind je dat veel? Helaas zijn de kosten veel om deze plek te behouden en vinden we de prijzen te eerlijk. Hartelijke groeten

Johnthenighttripper

Bedankt voor je recensie, 1) Ik herinner me nog heel goed dat hij ons bij aankomst had verzekerd dat hij geen gebruik had gemaakt van de toiletten. 2) Dit is onze taak, als alle mensen hier gratis komen logeren, hoe kunnen we dan de kosten voor het onderhoud van de structuur dragen? 3) Om deze boerderij levend te houden is het naar onze mening terecht dat degenen die hier komen iets uit onze winkel waarderen en kopen 4) Als je wilt kamperen, kom dan naar een boerderij. Hartelijke groeten

Family Farm Gobbi