• maart 2022

Grijs water kan worden afgevoerd. We hebben geen water gehaald. Toilet kan niet geleegd worden! Dit wordt waargenomen door omwonenden - het is verboden om het toilet in het rooster te legen. We zijn daar niet gebleven omdat we het niet leuk vonden.

• september 2021

• juli 2021

Vanwege de foto bij deze cp, zijn wij daar naar toegereden. Het is een gewone parkeerplaats, geen ruimte voor een normale camper Wel hebben we geloosd en water bijgevuld. Geen cassette loosplek gezien. Verder gereden. Lenny en Piet, 1 juli 2021.

• maart 2022

• september 2021