prima plek en ‘s nachts heel rustig. fijn wel dat er ook nog een paar andere campers stonden. op zondag gratis. op loopafstand van (mooi en leuk) centrum.

• april 2023

Prima voor een nachtje. we zaten in het achterste deel, juist niet bij de politie, in de hoop op meer rust. Maar ook daar begon vlakbij ons plekje het werk, rond 6:30. Maar … niet erg.

• juni 2021

Helaas overvol stonden twee campers tussen allemaal personenwagens maar voor onze 7 mtr geen plaats 🥲 dan maar terug naar de autobaan het is niet anders.

• april 2023

• juni 2021