• april 2023

Deze ‘CP’ heen gereden. er is een restaurant, maar je kan er niet meer overnachten. de camper plaats is opgeheven.

• april 2023

Ook wij kunnen hier zonder kosten op de parkeerplaats staan en gratis gebruik maken van superschone wc en heerlijk warme douche. Super geregeld

JWDuett

Prima plaats. Mochten staan op het terrein naast het zwembad en restaurant en gebruik maken van zwembad douche en toilet. super vriendelijke eigenaresse. ze vond het wel leuk als we gebruik maken van het restaurant!

• Viale dei Lombardi 66

48100, Ravenna, Italië