Uitstekende! Wij waren met de caravan. Alles is goed geregeld hier, schoon en goed onderhouden. Veel wandelmogelijkheden. Restaurant en zwembad op de camping waren gesloten. Prima doorreis plek. 25 euro per nacht. Geen douche muntjes.

• december 2023

Gesloten vanwege de feestdagen! Hoe is dit mogelijk?

johanvanrensburg

Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw mening. We hebben gemerkt dat de recensie zich richtte op het onderwerp vakantie, en we begrijpen volledig hoe belangrijk het is om in zulke tijden een plezierige tijd te hebben. We zouden echter willen voorstellen dat toekomstige beoordelingen zich concentreren op de plaatsen die daadwerkelijk worden bezocht, met respect voor de specificiteit van de persoonlijke ervaring. Verder willen wij benadrukken dat de sluitingsdagen van de Agriturismo duidelijk aangegeven staan op de startpagina van dezelfde site, waarbij wij u van harte uitnodigen om deze informatie in overweging te nemen. Wij sturen u onze hartelijke groeten, Agriturismo La Razza.

• december 2023

Gesloten vanwege de feestdagen! Hoe is dit mogelijk?

Parking Agriturismo La Razza