wat een slechte plek. geen stroom of andere voorzieningen, geen water, helemaal niks. overigens zit je midden in de stad in de herrie. wij voelde ons niet veilig en zijn gelijk weg gegaan

• oktober 2019

We moesten op de tweede rij wachten tot een auto wegreed, alle camperplaatsen werden bezet door auto's! Overdag is veel voorkomende parkeerplaatsgebrek niet ongewoon ☹. Anders zoals beschreven.

• oktober 2018

Goede gratis parkeerplaats, op een parkeerplaats met aangewezen parkeerplaatsen voor campers, 's nachts was het stil, in max. 10 minuten lopen naar het centrum, dicht bij een supermarkt, geen V / E,

• oktober 2019

• oktober 2018