• oktober 2019

Op 3 oktober 2019 stonden we voor een gesloten hek met daarachter een nette cp met elektrokasten. We zijn helaas door moeten rijden wel veel verkeer van de weg ernaast maar oordopjes zijn in Italië wel een oplossing hiervoor

• mei 2019

schitterend aangelegde CP, echter jammer van de geluidsoverlast van de naast gelegen weg. Konden niet betalen...kwam ook niemand langs geld ophalen.

• april 2019

Vandaag 23/04/19 is gesloten en de afvoer van het water is gelost.

• oktober 2019

• mei 2019

• april 2019

Vandaag 23/04/19 is gesloten en de afvoer van het water is gelost.

• Via Mandrone

03030, Broccostella, Italië