Enigszins overschatte plaats. Afschuwelijke omgeving met autokerkhoven en autoreparatiewerkplaatsen. De meren zijn omheinde visvijvers. We reden weer.

dirk.kslr

prima camperplek met hele vriendelijke eigenaar. Sanitair is simpel maar voldoet, 2 toiletten en 2 douches gemengd. Gelegen aan kleine meertjes met prima restaurant. Gratis pendeldienst naar treinstation ...binnen 3 kwartier bij Colloseum. Aanrader...wij komen terug!!

Tijgertjes2023

de eigenaar is zeer sympathiek ,en als service bracht hij ons naar het treinstation en kwam ons s’avonds weer ophalen , de camperplek is eenvoudig maar alles er op en er aan . super met dank aan de campingbeheerder 👍

Area Camper Club Mira Lago Roma