Ideaal om de Civita te bezoeken, onze camper is 7,5m en dan kom je wel beter van richting Civita, anders kan je wel gemakkelijk draaien op het kerkhof (er vlak voor), en zo rechtdoor de parkeerplaats oprijden.

• oktober 2022

Je betaalt voor niets, dit seizoen stond het leeg en we vertrouwden het niet om de camper te verlaten

• oktober 2021

wij betalen een 1 euro per uur. Het entree voor Crevita is 5 euro op. Met een stevige pas ben je binnen 3 kwartier bij Crevita

• oktober 2022

• oktober 2021