Geweldige plek op een goede locatie voor het meer en de stad. Alles wat je nodig hebt. Prijzen zoals beschreven. Aardige operator zorgt voor alles. Plaats volgeboekt tijdens de vakantie omdat het populair is. Reserveren mogelijk. We waren hier 4 dagen en voelden ons comfortabel.

Heinzi1!

Uitstekende camping om te verblijven. Vlakke plaatsen, badkamers, douches met uitzicht op het meer

LaSo74

Prima plaats, op camper boerderij. Voor 15€ elec, lozen en tappen. sanitair ook aanwezig maar niet bezocht. Meer er tegenover, mogelijkheid om te fietsen, speeltuin en beestjes voor kinderen!

• Viale Sant'Antonio

01010, Capodimonte, Italië