• juni 2016

We waren hier voor 1 nacht rustige plaats om te overnachten en Frascati te bezoeken.Geen voorzieningen maar koffie en koffiekoeken s'morgens in het station. Prijs 6,50 voor 24 uur .dit is een gewone betaalparking waar je betaald volgens de tijd dat je er staat aan het station

• maart 2016

Stationsparkeerplaats en veel ruimte. Maar we moesten per uur betalen dus onze overnachting kost € 17.20. Betaalautomaat in het station. Zeer rustig en het voelde veilig. Een korte wandeling naar de belvedère en de stad.

• juni 2016

• maart 2016