geobsedeerd door vliegen ontsnapt na een halve dag

• oktober 2022

wij rijden hier net vandaan. 16-10-2022 als je dit kunt vermijden doe het dan. wat een totale aanfluiting. gedateerd, groezelig en je kunt absoluut niet buiten zitten door overdag de vliegen en savonds de muggen. strand daarentegen prachtig. wat een verdrietige bende

Boscamp

Weinig sfeer, plekken hebben geen uitzicht. Je staat tussen de permanente campers/caravans.

geobsedeerd door vliegen ontsnapt na een halve dag

Camping NordSud