• april 2023

De parkeerplek zelf lijkt een beetje rommelig, maar dit wordt volledig goed gemaakt door het fantastische uitzicht. Wij hebben hier 4 zeer rustige nachten gestaan. Loosfaciliteit en water prima in orde. Dorpje zelf is een echt bergdorp, weg van de snelweg.

• oktober 2021

Wat een mooie plaats. Prachtig panorama gezicht. Gratis water tanken en lozen. Leuk klein dorpje.

• februari 2019

In juni 2018 gestaan, prima plek voor een overnachting en prachtig uitzicht.

• april 2023

• oktober 2021

• februari 2019

In juni 2018 gestaan, prima plek voor een overnachting en prachtig uitzicht.

• Via Roma

03020, Strangolagalli, Italië