Ja de reviews kloppen… overdag wat verkeer, en geen idee waar die heengaan. Anfiteater is interessant maar zeker ook het stadje bezoeken. Verder cp is goed geschikt voor selfsupporting camperaars. 1 kleine afvalbak aan het begin cp. Wij voelde ons veilig.

• december 2022

geweldige plek, vlak, ruim, bezienswaardigheden op loopafstand. als je oech een vrachtwagen naast je komt rijden en desnoods wat ruzie maakt, heb ik een rustige nacht gehad... 😉

• mei 2022

Ruim, vlak en schoon, maar wat een onrust om je heen: tot ‘s avonds laat nog onrustig door vrachtwagens die hier parkeren, auto’s die over het parkeerterrein naar de aangrenzende weg rijden. Was s’nachts wel rustig…Stad is prachtig, mooi museum.

• december 2022

• mei 2022