De plek is zeker rustig. Het is wel slecht onderhouden, meer een opslag voor goederen. het is ook niet gratis; wij betaalden € 15 voor 1 nacht. te betalen bij de bar iets verderop. Elektra en dump lijken aanwezig; of ze werken weten we niet, wij hebben ze niet nodig gehad.

DeletedUser

Uitstekende plek! Rustig, staat niemand maar heel veilig gevoel. Het hek is de hele dag en nacht open, vlakbij een groot sportcomplex. Leuk om daar even te kijken. Elektriciteit en water gratis. Zeker aan te raden.

• september 2020

De pizzeria en camperplaats zijn gesloten.

• september 2020

De pizzeria en camperplaats zijn gesloten.

• Via delle Cassie 24

01015, Sutri, Italië