• november 2023

Zeer vriendelijke gastheer slaagde erin ons binnen te persen zonder een reservering van 20 euro, alles bij elkaar denk je dat je betaalt voor douche en wasmachine. Mooie wandeling naar de stad en de zee. sleutelcode voor poort voelde v veilig aanbevelen

Bikersontour

goed veld. Strand goed bereikbaar met de fiets. Exploitant erg aardig. douchen tegen betaling. Let op: direct onder de Autobahn. lawaai van de straat is te verwachten.

na*ja

Beetje rommelige locatie maar wel vlak bij mooi dorpje en de zee. We werden verrast dat de prijs niet 25€ was zoals de app vermelde maar we 35€ moesten afrekenen.

• november 2023

Area Il Pozzo