• juni 2017

Redelijke plaats, wij zijn er na een paar uur weg gegaan, lastig gevallen door jeugd met scooters met een bakje er achter. Twee treden trapje gestolen, steentjes tegen de camper s'avonds een grote roffel op de zijwand. Wat ons betreft opdoeken of de gemeente in kennis stellen.

• oktober 2016

De tolweg is duidelijk hoorbaar (op 100 mtr en 30 mtr hoger) Het andere verkeer, vertrekkende bussen, auto's en langsrijdende treinen(en) beginnen vroeg.

• juni 2016

4km van de autobaan naar Genua. Grote rustige parkeerplaats bij sporthal. Verlichting en afvalbakken. Leuk oud dorp met kasteel, oude boogbrug en enkele beschilderde huizen.

• juni 2017

• oktober 2016