Gli orti di Bertin

Campo Ligure, Genua, Ligurië, Italië

Geen informatie, geen oriëntatie, dit is een eenzame plek, waar je er niet op kunt vertrouwen dat je aankomt en een accommodatie hebt. Na een lange reis moesten we door een smalle weg en kwamen uit in een eenzaam veld met enige indicatie of ondersteuning. Misschien goed, maar niet voor reizigers.

PedroC62

Voor wie van rust houdt is dit een heerlijke plek. In het weekend kan je eten in het "restaurant" samen met de locals = top. Enig minpuntje, weinig schaduwplekken.

Gli orti di Bertin