Fijn dat dit soort plekken er zijn. Je kunt je afval weggooien en er zijn veel staplaatsen. Ik heb mij niet onveilig gevoeld en als een roos geslapen. Let op: neem levellers mee als je niet scheef wil staan. Er zijn maar een paar rechte plekken.

CamperEuropa

Prima plek, loopafstand naar de zee (bult op) maar direct aan doorgaande weg. Op een deel kun je de snelweg nogal horen, maar niet overal. Mixed parking met camper gedeelte. Geen voorzieningen maar wel prullenbakken.

NouZoe

Niet geschikt voor campers langer dan 6,5-7m. Parkeervakken zijn krap en blokken zijn echt noodzakelijk. Geen geweldige plek, maar waarschijnlijk goed genoeg om te overnachten in en camperbus of camper van 6,5m. Wij zijn doorgereden naar een andere cp.

• Via Natta

17015, Celle Ligure, Italië