Bleef een nacht, gewoon een parkeerplaats, maar mooi vlak en leek veilig. Geen voorzieningen behalve een afvalbak. Is een beetje lawaaierig met de treinen, maar we ontdekten dat dit ons er niet van weerhield een goede nachtrust te krijgen. Geen ervaring met lokale jongens die lawaai maken.

Opieone

luidruchtig omdat de trein voorbij komt, idioten maken lawaai met hun auto, slapeloze nacht voor mij raad ik af, vluchten voor de nacht elders....

erg luid en niets inbegrepen, maar voor 24 uur 20 € ben ik erg teleurgesteld

erg luid en niets inbegrepen, maar voor 24 uur 20 € ben ik erg teleurgesteld