camping kort bij het strand en het leuke stadje Spotorno. Ontvangst is niet echt vriendelijk. Maar camping heeft mooie plekken en alle faciliteiten. Geen acceptatie van kortingskaarten.

• november 2022

Fijne camping voor paar dagen Ligurische kust. Vriendelijk ontvangst. De plaatsen zijn niet heel groot. Spotorno vonden wij een aardig stadje. Ook mooi fietsen door de bergen naar Finale Ligure.

ReM1

perfecte stop voor een nacht op door reis !!

• november 2022

ReM1

perfecte stop voor een nacht op door reis !!

Camping Leo