Bestaat wel degelijk nog! opeen gezet als sardienen in blik! stonden zeker 100 campers. verboden luifel en tafel buiten te zetten.aan de ingang staat 12e ,op terrein 16e. privé strand ,waar het vuile afval water in uitmondt! niks voor ons, hebben 1 nacht gestaan ...nooit meer

• februari 2023

Ik vraag me af of dit nog als cp fungeert. totaal verlaten op 1 (lege) camper na, die er aan het hoge gras te zien al jaren staat. geen prettige plek. gauw doorgereden.

panoramadria

Prima plaats om de overtocht naar Corsica af te wachten. Wij moesten om 05:00 uur al vertrekken naar de haven en de beheerder mochten wij wakker maken om de poort open te doen. Top natuurlijk. s’Avonds wilde zwijnen over het terrein.

• februari 2023

• Via Privata Merello