czardebon

uitstekende camperparkeerplaats zeer vriendelijke eigenaren lokale producten op km 0 zee bijna 2 km supermarkt 800 meter we verbleven 4 nachten prijs 18 euro per dag meer dan een camperplaats lijkt het een kleine camping wij zullen zeker terugkomen

Camperisti1960

uitstekende parkeerplaats ook voor grote campers accepteert ook caravans er ontbreekt niets aan het laden lossen elektriciteit warme en koude douches met verkoop van hun lokale producten zeer vriendelijke eigenaren

Aloha area camper