• februari 2023

Terein met kleine plaatsen aan drukke weg. Sanitair voldoende maar erg kleine ruimten. prijs aan de hoge kant voor wat te krijgt. 20 euro per 24 uur incl. V&E

• februari 2020

Comfortabel in het land, schoon en met alle voorzieningen Er is geen mogelijkheid om de voortent te openen of een tafel en stoelen te regelen, maar gezien het gebrek aan camperplaatsen in Ligurië zou ik zeggen dat de prijs voldoende is en de locatie goed is.

• juni 2019

Tja wat zal ik zeggen, super kleine plaatsen, sanitair is niets. Wij stonden er toen het niet druk was, dan is het te doen, maar zou er beslist niet willen staan als het druk is. Wel heel erg goed geslapen, ‘s nachts rustig.

• februari 2023

• februari 2020