Prima camping voor 1 of 2 nachten. Veel vaste plaatsen, maar hier en daar een plekje voor een voorbijganger. Gedateerd maar prima sanitair. Niet geschikt voor grotere campers ...die van ons is 6,5 meter en dat paste net. 25 euro voor 1 nacht incl. stroom. Klein maar lekker verfrissend zwembad

Geja94

Duur. Oude faciliteiten en zeer onbeleefde en ongeduldige eigenaar. Ik zou daar niet nog een keer heen gaan.

gzehavi

Vandaag vanaf 15,30 tot 16,30 voor een gesloten slagboom gestaan. Camping zou open moeten zijn maar niemand te bekennen. Telefoonnummer klopt ook niet. Dus weer vertrokken. Bruti, sporti et cativi……

Camping Adamello Edolo - Area Sosta Camper