Chateau320HD

Mooie camperplaats met slagbomen. Er is een naastgelegen parking voor auto’s. Aangrenzend aan de camperplaats is een bar met terras. Dit geeft wel wat geluid. Het meer is mooi maar sterk vervuild en er mag niet gezwommen worden. Dit was voor ons reden om weer verder te rijden.

Camper_Freaks

Zeer goed onderhouden gebied is geweldige locatie direct aan het meer. overdag is de ingang bemand. de parkeerplaatsen zijn niet erg groot, net genoeg ruimte om uit te stappen. er zijn geen planten om schaduw te geven

Area Comunale Gavirate