Kleine schone plaats. Zeer aardig receptiepersoneel. Douches etc. prima en schoon. Niet aanbevolen voor honden, omdat er geen mogelijkheid is om ermee uit te laten. Maar dat is op bijna elke plek hier een probleem.

Bertill

Leuke camping direct aan meer. We stonden op 2e rij en dit was ook prima met toch nog zicht op meer. Vriendelijk personeel en gemoedelijke sfeer. Sanitair redelijk, wel schoon. Je kunt je in omgeving prima aantal dagen vermaken met fietsen (helft om meer is wel fietspad) en wateractiviteiten.

Camping Quai