Simpele mixparking, maar met voorzieningen. Rommelig. Wat rumoerig door langsrijden treinen. Maar s nachts rustig. Wij voelden ons veilig, maar bij een Fransman bleek s nachts een (mislukte) poging gedaan om de fietsen te stelen.

vanzoest

Wij zijn weggelopen. Drie personen kwamen in een airco terecht vanwege een kapot dakraam……..

topeca

Als je vroeg wakker wil worden, is dit prima. Er komen om half zes honderden bezoekers van de moskee. Veel lawaai dus. Krappe plaatsen. Wel veilig. We slaan het volgende keer over.

• Via E. H. Grieg

21047, Saronno, Italië