Gewoon perfect voor ons: schaduw als het te warm is, voldoende beweging voor de honden, supermarkt op 5 minuten loopafstand, elektriciteit aanwezig, het hele jaar door bruikbaar en het allerbelangrijkste voor ons: alles was zeer schoon, wat in Italië niet vanzelfsprekend is!

Alphons---Ria---GLOBETROTTERS

Wij vonden het geweldig. Plaatsen met schaduw. Uitzicht op recreatieveld en Po. Electra 50ct voor 3 uur. Water 50ct voor 50 liter, zonder tijdslot. In bijgebouwtje van Nautuclub 2 toiletten. Grijs en zwart water lossen op camperplek in het dorp.

Area Sosta Camper Sermide