wat wil je nog meer! Vriendelijke ontvangst, mooie en rustige plek en goede wijn. Steeds opnieuw 👍👍

Bertsch

Geweldig verblijf met erg gastvrije host. We kwamen aan op donderdag, wat ook de thema avond bleek te zijn. We hebben heerlijk mee kunnen eten en de heerlijke lambrusco mogen proeven! Was een fantastische avond!

• juli 2021

Geweldige camperplaats, de eigenaar is super vriendelijk en een mooi fietspad naar Gualtieri (15km). Je kunt gratis blijven maar koop iets in de winkel, de wijnen zijn echt leuk! U kunt vlak voor de wijngaard blijven

• juli 2021

Corte Viazza