Camperplaats in een open ruimte, uitzicht op het meer, geen service.

• augustus 2020

Gewoon een parkeerplaats met uitzicht op het meer, maar geen diensten. We gingen er speciaal heen om water te halen en afval te legen, dus een verspilde reis. Gelukkig lieten het nabijgelegen recreatiegebied en de camping ons zwart en grijs afval legen en tanken voor € 5.

• september 2019

Er zijn 2 parkeerplaatsen zonder voorziening. Gps coördinaten missen een cijfer in E aanduiding. Prachtig uitzicht aan rustige weg.

JanC

Camperplaats in een open ruimte, uitzicht op het meer, geen service.

• augustus 2020

• september 2019