• mei 2022

Aangekomen op 25 -05-2022. Geen stroom, geen wifi en geen prullenbakken. Alles (tijdelijk) gesloten Bezoek aan het gemeentehuis leerde ons dat we er ook niet mochten overnachten. Geen idee wanneer het tijdelijk opgeheven wordt, want het is een top locatie, die werkend 5 sterren verdient.

• april 2022

Prima locatie midden in dorp. Wel wat verkeer, maar ‘s nachts rustig. Gratis voorzieningen zoals electra 16A, water, wifi, water en cassette lozen. Vuilnisbakken aanwezig. Leuk om even door het dorp te wandelen. Ligging dorp is aan de rand van een natuurgebied. (wandelen!)

• mei 2022

• april 2022