• oktober 2022

Parkeerplaats, geen voorzieningen, prima ligging, druk op feestdagen. Toeristische informatie zei dat campers toegestaan zijn als ze betalen voor parkeren en binnen de lijnen blijven. Sommige auto's parkeren heel dichtbij, kunnen geen deuren openen, dus eindplekken zijn het beste.

• augustus 2021

We hebben er net de nacht doorgebracht (8/19/21). Enorme rustige parkeerplaats op 5 minuten van centro citta. Geen service en omgeving om serieuzer te onderhouden. Het helpt.

• augustus 2021

Prima parking voor bezoek aan de stad. Geen service maar met veel zitplaatsen beschikbaar.

• oktober 2022

• Corso Giacomo Matteotti