• november 2018

25.09.2018: Een grote, rusteloze parkeerplaats. Niet aanbevolen voor campers, alleen voor verwijdering.

• augustus 2018

Grote parkeerplaats verlicht de hele nacht. Er was een open foodtruck toen we door de nacht reden en geen camper. We worden niet gearresteerd.

• juli 2016

Ok voor een tussenstop, stad en supermarkt in de buurt, het is een goed gebruikte, openbare parkeerplaats, erg druk, maar hij is ook erg groot, we parkeerden in een hoek. Veel muggen.

• november 2018

• augustus 2018