• augustus 2020

Prima plek voor een nacht. We stonden met nog 1 camper. De overige campers waren van de locale bewoners. De mixed cp wordt ook gebruikt voor aanhangers van trucks. Weinig verkeer gedurende de nacht.

• augustus 2020

Mooie parkeerplaats naast drukke rotonde, staat voor groot gedeelte vol geparkeerd met vrachtwagens en gestalde campers. Blokken nodig. Gratis water en 220v. Grijs water kan geloosd worden, maar geen toilet

• augustus 2017

Goede camperplaats met water en toilet afvoer aan het begin van het stadje. Zeer mooie omgeving. Prima overnachtingsplaats. Ik was hier 22 Augustus 2017.

• augustus 2017

• Via Torino