• augustus 2019

Slechts een asfalt parkeerplaats langs een pittoresk kerkje. Er is niets en je kan hier niets. Slapen en weer door. Niet de moeite waard om heen te rijden. Zou uit de App verwijderd mogen worden.

• september 2018

het is OK en de kerkklok is niet te luid om me te storen. Heel eenvoudig maar goed voor onze honden zouden we nog een keer stoppen of overnachten.

• september 2017

Klein rustig dorp, behalve de kerk slechts 2-3 huizen. Met de honden konden we direct de natuur in om een wandeling te maken. We verbleven er een nacht, maar de kerk klok ging om de 30 minuten, we waren liever ergens heengegaan. Wie zich er niet aan stoort, die kan daar goed één nacht staan.

• augustus 2019

• september 2018