Mooie cp. zeer druk tijdens feestdagen en in de maand augustus. Daarbuiten rustig vertoeven in de natuur. Zeer vriendelijke uitbaters en Italiaanse camperaars Bij afwezigheid hebben we een omslag met het gepaste bedrag in de brievenbus gestoken omdat niemand bereikbaar was.

• april 2023

Zeer mooie camperplaats. Is alles zoals reeds beschreven. grossa 🇨🇭

• november 2022

Uitstekend gebied uitstekende beheerders alle diensten in de buurt van het dorp kosten 15 euro met elektriciteit en 10 euro zonder

• april 2023

Zeer mooie camperplaats. Is alles zoals reeds beschreven. grossa 🇨🇭