• december 2018

Prima plaats voor een overnachting. Niemand te bekennen, slagboom met draadje. Losmaken en er op rijden. Electra met een soort van pasje? Dan maar niet. Water afgesloten, toilet legen volgens mij niet aanwezig ( toch niet in de grijswaterput?). We staan alleen, dus vinden het allemaal prima zo.

• april 2017

• augustus 2016

Prachtige plaats. Geen winkels in de buurt, dus best voorzieningen nemen. De aanrijroute kan je best nemen vanuit Pinerolo. De andere route is inderdaad zeer smal en met een grote camper kan je in problemen geraken.

• december 2018

• april 2017