fantastise plek. alles wat je nodig hebt.

camperaddie

een heel nette en goed gelegen camperplaats met super schone voorzieningen. Van toilet tot douche (met föhn) en zelfs oplaadpunt voor elektrische fietsen en een fietspomp. Mochten we hier nog eens in de buurt zijn komen we heel zeker terug.

ankievangemert

Wat een prachtig uitzicht! tussen de bergen manege ernaast ( vliegen) s’a muggen Heerlijk Italiaans ijs vlakbij keurig sanitair pasje uit automaat ( Engels/Duits)erg handig mooi wandelen ( met hond) Gewoon prima!

Piet&Syl

fantastise plek. alles wat je nodig hebt.

Parking Miglio608