• april 2023

Je kunt ook 100 meter doorrijden en aan de overkant van de ingang bij spiaggia Maria Spia is een gratis parkeerterrein waar je in het voor- en najaar s nachts prima kan staan. In dit gedeelte mag je als camper sowieso parkeren.

• oktober 2018

• augustus 2018

Schaduwrijk parkeerterrein bij het strand. Fietspad naar Alghero (2,5 km van het centrum). In het centrum is er een andere parkeerplaats langs dezelfde weg. Het was vol en we kwamen tot deze. 1 uur = 1 € van 9:00 - 22:00 uur Na gratis.

• april 2023

• oktober 2018