Wij waren hier in het voorseizoen, in de maand april. Het is een prachtige en heel schone camping. Er zijn mooie plekken in het bos en er zijn aan de zijkant wat grotere verharde plekken. Wij hadden geen last van verkeer. Vanaf de camping is het een kleine 10 minuten lopen naar het strand.

Vanheini

nette camping gratis warm water , zwembad basic . strand is toch wel een flinke trip , 800m naar beneden . leuk dorpje is aan te lopen maar ook heuvelachtig . we betaalden 32 euro voor 2 pers. met camper

Camping Cala Gonone