Mooie plek met geweldig uitzicht over de vlakte en de Nuraghi Su Naraxi. Plekken zijn beperkt en lopen schuin. Wiggen nodig. Toilet alleen open als het kantoortje open is. Overdag en in het weekend wel druk. snachts erg rustig. Mooi natuurpark om in rond te wandelen

TripleC

Waanzinnige plek met schitterend uitzicht! Wij sluiten ons volledig aan bij wat er al geschreven is: gewoon een aanrader. Loop vooral ook ‘s ochtends vroeg naar het meertje om (hopelijk) de wilde paarden te spotten. Erg goed te combineren met een bezoek aan Su Nuraxi.

Haringmobiel22

Volgende borden Altopiano della Giara en niet google. Gratis parkeerplaats met fantastisch uitzicht. Wel beperkt plek (kunnen hooguit 20 auto's staan). Geen (camper) faciliteiten. Prima geslapen.

Parcheggio Parco della Giara