toegang moeilijk voor 7 meter en verder. Schoon. Alle essentiële voorzieningen zijn aanwezig en functioneren (elektriciteit, water, douche, etc.). Adembenemend uitzicht (Eolisch). Het kabbelen van de golven is het enige geluid. De eigenaar is vriendelijk en attent.

Xavante

meer een parkeerplaats met vuilnisbakken. De plaats ligt direct aan zee met grote branding, geen strand in zicht. Ik heb niet eens naar loodgieterswerk gezocht. wij reden verder. er was ook niemand anders.

ingeapril

eenvoudige, verouderde infrastructuur, toegang wat smal, plaats met grind en weiland, direct aan zee, rustig en veilig.

Area Camper Tonnarella