• december 2019

handig voor het centrum voor een bezoek overdag voor de nacht zeer ontmoedigd is een parkeerplaats en vooral op zaterdag is er veel komen en gaan schreeuwen en luid praten

• oktober 2017

We verbleven hier op een zaterdagavond. We parkeerden om 5:00 uur en de parkeerplaats was leeg. Om 7:00 was de parkeerplaats vol tieners en jonge gezinnen die naar de stad kwamen met luide muziek en veel geluid. Uiteindelijk vertrokken we en hebben geparkeerd bij een lokale supermarkt

• januari 2016

Gemengd parkeren in de stad. Voorzichtig, navigatiesysteem kan smalle wegen nemen.

• december 2019

• oktober 2017