wat niet correct is dat er €34 van 1jan tot 31dec staat en dat je per nacht €48 moet betalen voor 2personen en een camper, dat is toch een behoorlijke verhoging

• augustus 2019

Mooie rustige locatie, lijkt wel een vakantiepark te zijn geweest. Alleen een beetje vergane glorie... Goed sanitair, ruime plekken, leuk zwembad. ligt wel erg achteraf, maar goed te vinden. Zeker de moeite waard, maar wij vonden €45,-p/n wel wat aan de hoge kant voor 3 personen.

• juli 2019

Top plek heerlijk rustig alles aanwezig