wat een mooie locatie en een super vriendelijke eigenaar. we zijn even naar het strand gelopen maar bijna alles is dicht. we lunchen in Otromare aan de zee - ook lekker en gezellig.

basarch

Echt een leuke plek om te verblijven. De managementfamilie is zeer behulpzaam en vriendelijk. Grote privédouches en goede WiFi. De bar is tot laat geopend.

sollesvan

Vriendelijke ontvangst van de beheerder. Zeer behulpzaam en regelde het brood voor ons. Konden zelf plek uitzoeken. Wij hadden een fijn verblijf.

Kamemi Village and Camping