• augustus 2020

Schone camperplaats; zeer vriendelijke beheerders; ruime maar weinig schaduwrijke plaatsen. Op maandagochtend is er de markt, dus als je van plan bent de rustruimte te verlaten, moet je weggaan voordat de markt wordt opgezet. ik raad het aan

• mei 2017

Ik denk dat het allemaal Italiaanse vrienden zijn die de beoordelingen hebben geschreven. Het is een armoedig zootje van oude caravans en campers die er al lang staan. Het verkeerslawaai van de snelweg op 20 meter en een brug met Italiaans wegdek is oorverdovend. Deze plaats kan ik alleen afraden.

• mei 2016

Super ontvangst, gastheer bood me koffie aan, gratis wifi elektrisch en water voor € 12 een beetje lawaai van een viaduct, maar om een ​​goede nacht door te brengen, geen klachten.

• augustus 2020

• mei 2017