• mei 2022

weg nog steeds gescheiden. niet mogelijk voor grote camper. let op keren ook lastig. we hebben geen waarschuwing gezien (als van, verboden toegang voor voertuigen breder dan….)

• augustus 2018

7 voor het park maar het uitzicht is een stevige 10 ... een overvloed aan wespen rondom het busje toen we er begin augustus waren ... als je te dicht bij de ingang van het Natuurreservaat parkeert, heb je een goede kans om ingesloten moet je weggaan voordat de zon ondergaat ..

• april 2018

Pracht plaats! Echter: van de weg erheen zijn de rijbanen nu gescheiden door een hek. Een VW busje kan nog net door deze sluis. De parkwachter vond overnachten op dit parkeerterreintje voor de parkingang geen probleem.

• mei 2022

• augustus 2018